Edukacinė pasaka kompiuteryje – patiems mažiausiems

IšmaPasaka kompiuteryje 2 metų vaikuinieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai ne tik suaugusiųjų, tačiau dažnai ir pačių mažiausiųjų kasdienybės dalis. Tik pasitelkę išmaniąsias technologijas mažyliai  žaidžia nepritaikytus nei jų amžiui, nei jautriai vaiko psichikai žaidimus.

Įmonės „MultimediaMark“ interaktyviųjų technologijų specialistai įsitikinę, kad šią problemą išspręsti galima į pagalbą pasitelkus profesionalią pedagogiką. Įmonės kūrybinė grupė kartu su Lietuvos edukologijos universiteto mokslininkais, sukūrė interaktyvią ugdomąją priemonę „SaulyTučiai“.

Lietuviškai įgarsintos bei visiems išmaniesiems įrenginiams pritaikytos 2-5 metų amžiaus vaikų ugdymui skirtos pasakos-žaidimai išmaniąsias technologijas derina su modernia edukacine metodika, todėl vaikams žaidžiant nuosekliai ugdomi pagrindiniai ankstyvojo ikimokyklinio amžiaus gebėjimai: lavinama kalba, pasaulio pažinimas, socialiniai įgūdžiai bei meninė raiška.

„SaulyTučiai“ kaip projektas pirmiausiai buvo įgyvendintas Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Buvome nustebinti labai palankių tiek vaikų, tiek auklėtojų reakcijų. Edukacinius žaidimus įvairiuose Lietuvos kampeliuose išbandė beveik 500 vaikų darželių, mažieji spalvingus ir draugiškus „SaulyTučių“ personažus stebėjo projektorių ekranuose, noriai su jais bendravo, dalyvavo kūrybiniuose užsiėmimuose. Netrukus ėmė plūsti tėvelių laiškai dėl galimybės vaikų pamiltus „SaulyTučius“ turėti ir namuose. Daug dėmesio sulaukėme ir iš emigravusių lietuvių bendruomenių – Jungtinės Karalystės, Norvegijos, JAV, net Australijos, tai įkvėpė projektą pritaikyti ir namams“, – teigė projekto vadovas Vytautas Švėgžda.

Mokomasis kompiuterinis žaidimas mažam vaikuiPrieš „SaulyTučiams“ patenkant į mažųjų rankas, šios mobilių programėlių serijos buvo ilgai ir kruopščiai testuojamos. Visose interaktyvių pasakaičių kūrimo stadijose dalyvavo Lietuvos edukologijos universiteto ekspertai.

Kad šios pasakos-žaidimai tiktų jautriai vaiko psichikai, tobulinti programėles padėjo  vaikų psichologai ir keletas šimtų mažylių.

Projekto autoriai įsitikinę, kad interaktyvūs ugdomieji žaidimai  teigiama įtaka vaiko raidai pranoksta tradicines ugdymo priemones.

„Vaikai pasaulį pažįsta pirmiausiai per jutimus. Spalvingi, animuoti bei su mažyliu interaktyviai bendraujantys personažai juos patraukia, sudomina, todėl vaikui lengviau išlaikyt dėmesį. Vaikui reikia dinamiškumo, gebėjimo bendrauti su pamėgtais personažais, o pajutus ryšį ir mokytis daug lengviau“, – tvirtino projekto kūrybos vadovas Albinas Šimanauskas.

Šiandien „SaulyTučius“ mobiliuosiuose įrenginiuose Lietuvoje ir emigrantų bendruomenėse jau išbandė virš 1000 šeimų, o įmonė planuoja su šia programėle  keliauti į užsienio rinkas bei kurti papildomas serijas.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Susiję straipsniai

Parašykite komentarą

*

Facebook