Lieknėjame sveikai

Kaip numesti svorioVos spėjus sušilti orui, norime greičiau išsivaduoti iš sunkių žieminių drabužių ir pasijusti lengviau. Bet pavasarinė nuotaika kaipmat sugenda, kai per žiemą suapvalėjusius klubus vos įstengiame įsprausti į praėjusio sezono džinsus. Dar daugiau – aplink juosmenį pūpso lašinukų lankas. Žiemą organizmo kaupiami papildomi kilogramai – natūralus būdas nesušalti. Todėl nesistebėkime, o veikime, kad jų atsikratytume.

Sėkmę garantuoja motyvacija

Prisiruošti nelengva – vaikai, vyras, darbas, namai – viskam reikia laiko, o pastangos sulieknėti jo gali pareikalauti nemažai. Bet gal taip tik save raminame, nes pritingime? Paskatinti galėtų, pavyzdžiui, figūrą aptempianti mėgstama trumpa suknelė, į kurią dabar vos įsispraudžiame, todėl pasirodyti kitiems su besiraitančiais po ja lašinukų sluoksniais negalime. Pagalvokime apie atostogas – kaip atrodysime su maudymosi kostiumėliu paplūdimyje. O gal nusižiūrėjote drabužį parduotuvėje, bet kad jis gražiai išryškintų figūrą, reikia numesti keletą akis badančių lašinukų kauburėlių. Kuri moteris negali pasiaukoti dėl grožio!

Tinkama mityba – svarbi lieknėjimo sąlyga

Pavasaris – nelengvas periodas organizmui, nes jį išsekino žiemos šalčiai, ligos ir vitaminų stoka. Todėl alinti jo bado dietomis neverta. Badavimas bet kuriuo atveju neišgelbės, nes taip kamuojantis visi numesti kilogramai sugrįš – ir dar prigriebę keletą naujų. Mat bado išsigandęs organizmas stengiasi sukaupti kuo daugiau atsargų juodai dienai.

Negrįžtamai numesti svorį padidinusius kilogramus padės tinkama mityba, judėjimas ir stipri motyvacija.

Pagrindinis tinkamo lieknėjimo principas – suvartoti kalorijų mažiau negu išeikvojame. Taigi skaičiuojame kalorijas ir susidarome meniu. Pirmiausia padarome reviziją šaldytuve – jame tikrai rasime nepageidaujamų maisto produktų – majonezų, kečupų, rūkytų dešrų ir kumpelių, gazuotų gėrimų. Mėgstamus, bet uždraustus produktus keičiame į taip pat skanius, bet naudingus. Pavyzdžiui, vietoj saldainio, suvalgome keletą džiovintų vaisių skiltelių arba uogų.

Pagrindiniai mūsų produktai: daržovės, žalumynai, liesa mėsa, vaisiai (valgome saikingai, nes juose yra cukraus). Net nesižvalgome į keptus, miltinius ir riebius patiekalus.

Būtinai sportuojame

Mums reikia, ne tik sulieknėti, bet ir padailinti figūrą, todėl neišsisuksime be sporto. Pasirenkame, kas patinka – bėgiojimą, aerobiką, plaukiojimą baseine, šokius ar jogą. Nepraleidinėjame užsiėmimų ir pastebėsime, kad greitai jie taps įpročiu. Negalite vaikščioti į sporto klubą? Nenusiminkite – galimybių galima surasti daug – kad tik entuziazmo netrūktų. Bėgiojame lauke, pasirenkame riebalus deginančių pratimų kompleksą, kurių netrūksta internete, ir atliekame juos namuose.

Svarbiausia – sportuokite reguliariai ir nuoširdžiai, o jūsų išlietas prakaitas greitai atsipirks gera nuotaika ir aplinkinių komplimentais.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Susiję straipsniai

Parašykite komentarą

*

Facebook