Maistas ir vitaminai – pavasariui be ligų

Maistas ir vitaminai – pavasariui be ligų
Pavasarį, nepaisant vis gražėjančios gamtos ir dažniau pradžiuginančios saulės, vaikų, kaip ir suaugusiųjų, sveikata prastėja. Labiausiai silpnina skurdžios vitaminų ir mineralų atsargos nuo rudens išlaikytuose vaisiuose ir daržovėse. Silpstant organizmui nukenčia ir imunitetas, o permainingas pavasario oras sukuria palankias sąlygas virusams. Išsirengusį vos nušvitus saulei vaiką gali greitai peršaldyti žvarbokas vėjas. Todėl šiuo gražiu metų periodu vaikai dažnai suserga įvairiomis... Skaityti visą

Kodėl vaikai tunka ir serga?

Kodėl vaikai tunka ir serga?
Vieni tėveliai įsitikinę, kad šiuolaikinės vaikų ligos genetiškai paveldimos, kiti mano, kad vaikas dažnai serga dėl netinkamų gyvenimo sąlygų arba todėl, kad per mažai valgo. Gyvenimo būdas ir mityba neabejotinai turi didelės įtakos vaiko nutukimui, alergijoms, širdies ir kraujagyslių bei kitoms ligoms. Ar visada sveikai maitiname vaikus patys, ką valgo mažieji darželiuose ir mokyklose? Dėl ko neramu darželinuko ir mokinuko... Skaityti visą

Lieknėjimas: kas padeda atsikratyti antsvorio

Lieknėjimas: kas padeda atsikratyti antsvorio
Atšilus orams, pagausėja patarimų, kaip numesti svorio ir vasarą pasitikti dailesniems. Juolab maždaug 60 proc. Lietuvos vyrų ir 50 proc. moterų kankina antsvoris, o penktadalis suaugusių nutukę. Dažniausias – alimentarinis (maistinis) nutukimas dėl netinkamos mitybos ir paveldimo polinkio. Dažniausiai nutunkame, kai su maistu gauname daugiau energijos nei jos išeikvojame, tai pat dėl fizinio aktyvumo stokos. Rečiau nutunkama dėl sutrikusios hormonus... Skaityti visą

Kokius angliavandenius rinksis mama

Kokius angliavandenius rinksis mama
Su maistu gaunami angliavandeniai yra pagrindinis ir lengviausiai pasisavinamas energijos šaltinis. Būtent, angliavandeniai, kurie gaunami su maistu, iš karto panaudojami žmogaus organizmo energinėms reikmėms tenkinti. Iš vieno gramo angliavandenių gaunamos 4 kcal energijos (tiek pat energijos gauname ir iš baltymų, o iš riebalų – 9 kcal). Angliavandenių kiekis paros maisto racione turi būti 4 kartus didesnis nei baltymų ar riebalų.... Skaityti visą
Facebook