Ideali švara po gimdymo – sveikai motinystei

Ideali švara po gimdymo – sveikai motinystei
Iš karto po gimdymo jauną mamą užklumpa daugybė rūpesčių, kuriuos atneša ilgai lauktas kūdikis. Dėl abiejų sveikatos nėštumo ir gimdymo išvargintai mamai svarbu nepamiršti ir savęs. Jos organizmas patyrė daug ekstremalių pokyčių, kurie jį susilpnino. Todėl po gimdymo moteris labai imli infekcijoms – juk jos vidiniai lytiniai organai – lyg didelė žaizda, į kurią gali lengvai patekti mikrobai. Tai dažniausia... Skaityti visą

Intymi higiena sveikam nėštumui

Intymi higiena sveikam nėštumui
Intymi higiena, atrodytų, paprasta procedūra. Kiekviena moteris įsitikinusi, kad apie intymių kūno vietų priežiūrą žino viską. Bet yra smulkmenų, į kurias derėtų atkreipti dėmesį, nes nuo jų priklauso būsimos mamos sveikata. Daug imlesnė makšties infekcijoms nėščia moteris – dėl hormonų koncentracijos pokyčių, kurie lemia neutralesnį intymių vietų pH. Makšties mikroflora lengvai gali pakisti ir sukelti ginekologines sveikatos problemas. Tinkama nėščiosios higiena... Skaityti visą

Vasarinės moterų ligos: išvengti padės intymi higiena

Vasarinės moterų ligos: išvengti padės intymi higiena
Vasarą gyvenimas paprastesnis ir judresnis: laisvės suteikia lengvi drabužiai, daugiau prasimanome aktyvių pramogų gryname ore,  organizmas reikalauja mažiau kaloringo maisto.  Bet vasara – džiaugsmas ne tik mums, bet ir įvairiausiems mikrobams bei bakterijoms: šiluma ir drėgmė – palanki aplinka,  kurioje didėja ir jų aktyvumas. Karštuoju metų periodu pavojingomis tampa net tos bakterijos, kurių įprastinis kiekis pavojaus nekelia. Todėl intymi higiena,... Skaityti visą

Moteris mėnesinių dienomis

Moteris mėnesinių dienomis
Mėnesinių dienos – ypatingas moters gyvenimo periodas. Tuo metu keičiasi  mūsų hormoninė sistema ir tampame ypatingai pažeidžiamos. Liejasi emocijos, prastėja savijauta, greičiau pavargstame: kartais net tenka keisti dienotvarkę. Ką reikia žinoti apie mėnesines? Sveika moteris tomis dienomis neturėtų jausti labai stipraus skausmo – tik lengvą negalavimą. Padės paprastos priemonės: daugiau palepinkime save, venkime didesnio fizinio krūvio, dažniau ilsėkimės ir neperšalkime.... Skaityti visą
Facebook