Maistas ir vitaminai – pavasariui be ligų

Maistas ir vitaminai – pavasariui be ligų
Pavasarį, nepaisant vis gražėjančios gamtos ir dažniau pradžiuginančios saulės, vaikų, kaip ir suaugusiųjų, sveikata prastėja. Labiausiai silpnina skurdžios vitaminų ir mineralų atsargos nuo rudens išlaikytuose vaisiuose ir daržovėse. Silpstant organizmui nukenčia ir imunitetas, o permainingas pavasario oras sukuria palankias sąlygas virusams. Išsirengusį vos nušvitus saulei vaiką gali greitai peršaldyti žvarbokas vėjas. Todėl šiuo gražiu metų periodu vaikai dažnai suserga įvairiomis... Skaityti visą

Nauja grožio medicinos procedūra – dailioms kūno formoms

Nauja grožio medicinos procedūra – dailioms kūno formoms
Riebalų sankaupos juosmens ar pilvo srityje – aktuali problema ne tik apkūnioms moterims. Papildomų riebalų atsiranda ir neturinčioms antsvorio įvairaus amžiaus merginoms ir moterims, o sumažinti kūno apimtis šiose vietose pakankamai sunku. Taip yra dėl to, kad žmogaus organizme  genetiškai užprogramuotos tam tikros vietos, kuriose linkę kauptis riebalai. Dažniausiai net numetus svorio šios probleminės vietos išlieka mažai pakitusios. Papildomi riebalai... Skaityti visą

Sveika mityba geram virškinimui

Sveika mityba geram virškinimui
Pavalgius apsunko skrandis,  tempia  žarnyną,  išsipūtęs ir gurgia pilvas. Susirūpink, vadinasi, skrandis priešinasi tam, ką ir kaip valgai. Užkandžiaujame traškučiais, dideliais kąsniais šlamščiame greito maisto sumuštinius. Žinome, kad jokios naudos neatneš įvairiausi saldūs gazuoti gėrimai. Vis tiek malšiname troškulį jais patys ir savo pavyzdžiu pratiname vaikus. Todėl atsirūgimas oru, pilvo pūtimas ir skausmas pavalgius tampa neišvengiama kasdienybe, su kuria belieka... Skaityti visą

Žurnalas „Mama ir vaikas“ 2013 m. ruduo

Žurnalas „Mama ir vaikas“ 2013 m. ruduo
Skaityti visą

Mamos virtuvė: riebalai – jų energinė ir maistinė vertė

Mamos virtuvė: riebalai – jų energinė ir maistinė vertė
Su maistu gaunami riebalai yra svarbus energijos šaltinis. Suskaidžius 1 g angliavandenių ar baltymų išsiskiria 4 kcal energijos, o suskaidžius tokį patį kiekį riebalų – net 9 kcal. Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto (NMVRVI) specialistai teigia, kad nedidelis riebalų kiekis yra būtinas mūsų organizmui kaip energijos šaltinis, tačiau riebalų, baltymų ir angliavandenių santykis maiste turėtų būti lygus 1:1:4.... Skaityti visą
Facebook