Kaip ir kuo maitinti vaiką?

Kaip ir kuo maitinti vaiką?
Kasdien sukate galvą, ką pagaminti vaikui, kad jis gautų visas reikalingas medžiagas, kalorijas ir energiją, lakstote iš paskos nenorinčio valgyti mažylio su šaukštu košės? Daugumai tėvelių būtent vaikų mityba yra vienas iš didžiausių kasdienių galvosūkių. Pasak gydytojos-dietologės Linos Barauskienės, užtenka žinoti kelias pagrindines taisykles, kurios paskatins mažylį mielai sėstis prie pusryčių ar vakarienės stalo. Kas gi padės pamaitinti 1-3 metų... Skaityti visą

Patarimai tėveliams, kaip paruošti vaiką mokyklai

Patarimai tėveliams, kaip paruošti vaiką mokyklai
Kad ir kaip būtų gaila, tačiau vasara nenumaldomai artėja į pabaigą. Tėveliai, vasaros pradžioje sukę galvą, kaip jų atžalos praleis atostogas, dabar jau galvoja, kaip paruošti savo pirmokėlį ar vyresniųjų klasių moksleivį artėjantiems mokslo metams.  Norėdami palengvinti tėveliams šią užduotį Vilniaus visuomenės sveikatos biuro specialistai pateikia keletą patarimų. Skaityti visą

Kokius angliavandenius rinksis mama

Kokius angliavandenius rinksis mama
Su maistu gaunami angliavandeniai yra pagrindinis ir lengviausiai pasisavinamas energijos šaltinis. Būtent, angliavandeniai, kurie gaunami su maistu, iš karto panaudojami žmogaus organizmo energinėms reikmėms tenkinti. Iš vieno gramo angliavandenių gaunamos 4 kcal energijos (tiek pat energijos gauname ir iš baltymų, o iš riebalų – 9 kcal). Angliavandenių kiekis paros maisto racione turi būti 4 kartus didesnis nei baltymų ar riebalų.... Skaityti visą
Facebook